Dag 16 San Francisco

22 juni 2015 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Na een aantal (mooie) parken bezocht te hebben werd het weer eens tijd voor een grote stad, The Golden State San Francisco. Omdat er maar weinig campings zijn binnen de stadsgrenzen prijsde we ons zeer gelukkig dat het ons was gelukt om voor 3 nachten een 5 sterren camping te kunnen boeken. Wat een teleurstelling, degene die hier 5 sterren aan heeft toegekend is niet van deze tijd. Het is een betonnen parkeerplaats waar je nog niet eens plaats hebt om met een stoel buiten te gaan zitten, laat staan om te BBQ wat we van plan waren. Wat een armetierige camping, maar eerlijk is eerlijk de toiletten en douches zijn schoon. Aangezien omgaan met teleurstellingen ook bij een vakantie horen gaan we niet bij de pakken neerzitten en hebben we onze tijd besteed aan het wassen van kleren en het bakken/braden in de camper. Morgen en overmorgen gaan we met een hop on-hop of bus de stad verkennen.

1. Jo en Brigitte:
    23 juni 2015
    Mooie foto's en goede verslagen.
    Jammer van de stadscamping. Waarschijnlijk een ster voor elke douche.
    Maar zoals bekend: camperen is improviseren.
    Misschien gewoon BBQ-en in de douchecel ;-)
    Veel plezier nog.
  2. Anita:
    23 juni 2015
    Het is erg leuk om jullie zo te volgen, super mooie foto's en inderdaad erg mooie verslagen.
    Nog heel veel plezier deze laatste week.
    Groetjes uit Uithoorn.
  3. Pap en Mam:
    28 juni 2015
    Jullie reis zit er bijna op.We wensen jullie goede reis terug en zien jullie spoedig thuisGeniet nog een paar dagen .Liefs Pap en Mam.