Dag 21/22 Los Angeles

28 juni 2015 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Gisteren alleen maar naar de camping gereden en voor de rest uitzoeken hoe het openbaar vervoer is geregeld. Zoals reeds door Travel Home aangegeven "slecht". Los Angeles is een enorme grote en langgerekte stad met bijna 10 miljoen inwoners waar alleen maar goede metroverbindingen zijn in het centrum. Dus met de RV naar de metro in North Hollywood en daarna verder naar Hollywood Boulevard. Eerst een 2 uur durende reis gemaakt met een open bus naar Beverly Hills en Belair om te kijken waar al die sterren wonen. New York was gek, Las Vegas waanzinnig , maar dit slaat alles. s'Middags met de hop on bus een tour gemaakt helemaal door Downtown Los Angeles, welke veel weg had van die andere steden. Ook het wandelen over de Walk of Fame heeft niet ontbroken met een geweldige kers op de taart. We waren getuige van de premiere van de film "Terminator Genisys" met Arnold Schwarzenegger in de hoofdrol.We konden het hele circus van dichtbij meemaken. Een hele belevenis voor veel mensen merkten we. Morgenvroeg de Camper inleveren en daarna met de gehuurde auto naar Venice Beach. Dit is echt de laatste halte voordat we dinsdag op het vliegtuig stappen naar huis.

1. Mir:
    Gooij reis truuk
  2. Math margo:
    29 juni 2015
    superleuk om mit ug mitgereis te hubbe. Gooj reis truk
  3. Peter&Hilde:
    29 juni 2015
    Hoi. Geniet nog even van de laatste dagen en een goede thuisreis. Hier is het in ieder geval ook warm (30 gr +).
    Liefs Hilde&Peter