Dag 11 en 12 Zion en Barstow

18 juni 2015 - Bryce Canyon, Utah, Verenigde Staten

We worden nog eens echte hikers !! haha. Woensdag 17 juni van Bryce Canyon naar Zion NP gereden, een ritje van slechts 88 mijl, dus we waren er al voor de middag. 's middags in een temperatuur van 38 graden 2 wandelingen (likes) gemaakt. Weer een heel andere omgeving met veel meer groen. Mooie wandelingen waarbij we onderweg hier en daar los lopende herten tegen kwamen. We hadden een campground in het National Park, mooie plek met prachtig uitzicht. Vandaag, donderdag 18 juni hebben we een hele rit gemaakt grotendeels door de woestijn. Vanwege de hitte konden we niet door Death Valley, maar moeten we er omheen om bij onze volgende bestemming te komen (Seqoia NP). We maken vandaag een tussenstop in Barstow op de KOA Camping. Het is hier maar liefst 45 graden, dus we zitten binnen met de airco aan. Is eens wat anders dan wandelen :). Wel goede wifi, dus we hebben eindelijk weer eens wat foto's kunnen uploaden van al het moois waar we zijn geweest.