Dag 3 New York

9 juni 2015 - New York, New York, Verenigde Staten

Alweer onze laatste dag in New York.

vanochtend sportief gestart met een fietstocht door Central Park, ideale manier om het hele park te zien en ook nog de hamburgers eraf te fietsen whaha !! Om in slechts twee volle dagen veel van deze grote stad te kunnen zien, is de hop on hop off bus ideaal. Na onze fietstocht hebben we De Uptown route gedaan, Central Park en omgeving, Harlem etc.., weer een heel ander stadsdeel dan Downtown gisteren. Eind van de dag hebben we Brooklyn bezocht. Zo hebben we in 2 dagen toch heel veel kunnen bezichtigen. de dag afgesloten met een Mexicaans etentje en een Budweizer in de pub (waar de NBA finale op wel 10 tv's was te volgen). Morgen na het ontbijt richting vliegveld voor onze vlucht naar Las Vegas !! Hopelijk kunnen we daar wat foto's uploaden. Welterusten !!

1. Anita:
    10 juni 2015
    WAUW klinkt goed:)
    Niet teveel geld vergokken in Las Vegas, anders wordt het de rest van de vakantie droog brood eten haha.
    Geniet ervan!!!
  2. Pap en Mam:
    10 juni 2015
    Hoi Jose en Henk,
    Gelezen dat jullie sportief bezig zijn geweest en al vanalles hebben gezien, en nu op naar Las Vegas.