De voorbereidingen

26 februari 2015 - Limbricht, Nederland

De tickets, hotels en camper zijn geboekt.

We zijn nu (februari) bezig met het plannen van de route en ons aan het inlezen in de wetenswaardigheden van het gebied.

De grove planning is als volgt:

7 juni vertrek, vlucht Amsterdam- New York,

10 juni vliegen we van New York naar Las Vegas waar we de camper ophalen. Vervolgens reizen we 19 dagen met de camper rond door het Westen van De Verenigde Staten en sluiten we af in Los Angelos vanwaar we op 30 juni het vliegtuig terug naar huis nemen. We genieten al van de voorbereidingen en het puzzelen aan de juiste route om genoeg te kunnen zien en beleven.

We willen niet teveel vastleggen, maar zullen er wel voor moeten zorgen dat we tijdig terug zijn in Los Angelos. Daarnaast is het in de Nationale Parken belangrijk om de camping al vooraf te boeken, dus dat doen we ook 2 x (Grand Canyon NP en Zion NP). Voor de rest willen we vrij zijn om ergens iets langer of korter te kunnen blijven dan vooraf gepland.