Wij zijn er klaar voor

6 juni 2015 - Amsterdam, Nederland

Net aangekomen in ons hotel op Schiphol (Ibis). De treinreis bracht ons maar tot aan de Amstedam Arena, van daaruit moesten we verder met de bus. Een wat moeizaam ritje, want de bus was niet ingericht op alle passagiers die met koffers naar Schiphol gingen. Op het vliegveld aangekomen werden we opgepikt door een bus die ons naar het hotel heeft gebracht (dat was dan wel weer perfect geregeld) .

Nu in de bar nog even kijken naar de championsleague en dan op tijd het bed in want morgen moeten we vroeg weer op !!

New York here we come

1. Jo en Brigitte:
    6 juni 2015
    Slechte generale is een goede uitvoering. Morgen niet meer afhankelijk van NS dus dat wordt een perfecte reis.
    Idd niet te lang in de bar. dat is rotzooi die alcohol. Goede reis en een fijne vakantie. Grt Jo&Brigitte
  2. Kim:
    7 juni 2015
    Goede reis en geniet ervan!
  3. Kim:
  4. Anita:
    7 juni 2015
    Had even gebeld hadden we jullie op het station opgehaald en naar het hotel gebracht.
    Goede reis verder en vooral lekker genieten.
  5. Anita:
    7 juni 2015
    O O had even gebeld hadden we jullie opgehaald op het station en naar het hotel gebracht.
    Goede reis verder en vooral lekker genieten.