Dag 5 De Camper opgehaald

11 juni 2015 - Needles, California, Verenigde Staten

Na vanochtend nog even de andere kant van The Strip te hebben bewonderd, werden we om 12:30 uur opgehaald bij het hotel door onze camperverhuurder Road Bear. De rest van de middag zijn we druk doende geweest met het aanhoren van instructies, het  inruimen van onze spullen en het doen van boodschappen. Poeh wat is een Walmart groot ! Onze camper is groter dan we hadden gedacht en zier er nog pico bello uit, we hebben wat foto's gemaakt zodat jullie kunnen zien hoe ons huisje er de komende 2,5 week uit ziet. Vanuit de drukte van Las Vegas rijden we in een mum van tijd de woestijn in. Niets dan droge vlakte en wijdse uitzichten rondom ons. De eerste stop doen we niet al te ver weg, in Needles. Dessert View RV park ligt aan de Route 66, midden in de woestijn, wat een rust na al die drukte van New York en Vegas. Om 19 uur zijn we er en proberen we voor het eerst of het ons lukt om alles goed aan te sluiten. Morgen op naar de Grand Canyon.

1. Patrick:
    12 juni 2015
    Geweldig sjoon jonges !!!
    Zeet gr al miljonair of wurd t water en brood de kommende waeke ?
    AmmesEIer uch in de sjoon national parcs en kiek oet veur de wilje beeste ;-)
    T geit uch good.

Groete,
    Pat (oet een sjnikheit Limburg)